JAK TO FUNGUJE?
1
Kontaktujte nás, sjednáme osobní návštěvu, prodiskutujeme Vaše přání a požadavky. Připravíme tým, který u Vás stráví několik dní a poté Vám navrhne předběžnou studii - vše zdarma. Až si budeme jistí co opravdu Vaše firma potřebuje, připravíme cenovou nabídku na míru. Poté bude pouze na Vás zda si u nás objednáte nabízenou službu.
Sjednáním schůzky s námi můžete jen získat. Předběžná studie zpravidla potvrdí možnost úspory a zlepšení procesů v jedné nebo více z těchto oblastí:
- Možnost snížení kapitálových nákladů na držení zásob
- Úsporu provozních nákladů na skladování
- Zrychlení firemní logistiky
- Zlepšení zákaznického servisu
- Možnost snížení nákladů na distribuci
- Optimalizaci nákladů na údržbu
- Snížení nákladů na techniku
- Zlepšení produktivity vlastních zaměstnanců
SLUŽBY
2
Poskytujeme celou řadu služeb a řešení, které přispůsobíme Vašim požadavkům.
- Audit firemních procesů
- Logistický audit
- Nastavení nákupu a zásobování
- Audit produktivity zaměstnanců
- Energetický audit
- Audit zásob ABC,XYZ
- Warehouse management
- Pomoc při outsorcingu logistiky
- Supply Chain Management (SCM)
- Order management
- Invoice processing
- Customer service
- Podpora Implementace SAP
- Zavedení Kaizen, MRP I.+ II.
- Demand planning